Roman - Tentang Dirimu


Diriku,
Bagi dirimu,
Seperti asing,

Tak berguna,
Tak membahagia,
Padamu,
Hanyalah beban,

Tuhan tahu,
Apa yang terjadi,
Antara kau dan aku,

Kau takkan tahu apa hatiku,
Yang selalu derita kernamu,
Dan kau takkan rasa apa yang ku rasa,

Semenjak kau hadir,
Hidupku sering saja untukmu,
Tentang dirimu,
Tak pernah untukku,

Mereka lihat masih lagi aku,
Menantikan mu,

Yang aku tak tersedar lagi dengan,
Sikapmu terhadapku,

Namun aku sebenarnya aku tak seperti,
Yang kau tahu,

Kau takkan tahu apa hatiku,
Yang selalu derita kernamu,
Dan kau takkan rasa apa yang ku rasa,

Semenjak kau hadir,
Hidupku sering saja untukmu,
Tentang dirimu,
Tak pernah untukku,

Kau takkan tahu apa hatiku,
Yang selalu derita kernamu,
Dan kau takkan rasa apa yang ku rasa,

Semenjak kau hadir,
Hidupku sering saja untukmu,
Tentang dirimu,
Tak pernah untukku,

Tak pernah untukku.


No comments:

Post a Comment